Elektronika pro automobilový průmysl či telekomunikace vyžadují komponenty, které snášejí náročné prostředí s vysokou vlhkostí, teplotou a výskytem sloučenin síry. Nevhodný výběr rezistoru může ovlivnit životnost celého systému.
Zajištění maximálního dosahu lze provést několika způsoby, ale je jejich implementace není zrovna jednoduché. Je nutné vždy volit kompromis mezi výkonem, dosahem a poklesem impulzu.
Pojistka řady 823A od Littelfuse je určena pro povrchovou montáž a je navržena tak, aby splňovala rostoucí požadavky na napájení moderní automobilové elektroniky. Tato malá, ale výkonná pojistka má kvalifikaci AEC Q200 a je vyrobena pro vysokonapěťové aplikace v pokročilých automobilových systémech.
Elektroskůtry, kola nebo koloběžky, to vše obsahuje komplexní sada ověřených referenčních návrhů, včetně řešení energetické účinnosti, systémové integrace, bezpečnosti a doby uvedení na trh.
Odborníci ze dvou předních společností v oboru elektroniky – Matt McWhinney a Kirk Ulery ze společnosti Molex a Shawn Luke z DigiKey – objasnili současný stav elektrifikace a klíčové předpoklady pro budoucnost automobilového průmyslu.
Přepravní lodě poháněné vodíkem už začínají být skutečnou realitou. Například společnost ABB aktuálně finišuje dodání komplexního řídicího systému energie vodíkových palivových článků pro přepravní kontejnerové lodě logistické společnosti Samskip Group.
Radarové senzory a detektory někdy stále zůstávají opomíjeny v sortimentu jiných technologií, jako jsou optické, indukční, kapacitní, ultrazvukové či magnetické. Přitom nejnovější provedení radarových senzorů dokážou vyřešit i detekce předmětů a hladin, kde ostatní zmíněné typy senzorů selhávají.
NXP rozšiřuje své portfolio automobilových sítí a konektivity akvizicí společnosti Aviva Links, průkopníka asymetrických spojů založených na otevřeném standardu ASA pro aplikace ADAS a IVI.
SCH1633-D01 je 6DoF senzor, který je určen pro automobilové aplikace jako je autonomního řízení a pokročilé asistenční systémy ADAS, inerciální navigace, řízení stability vozidla nebo nastavování sklonu kamery a světlometů. K dispozici rozhraní SafeSPI 2.0 a vyhovuje AEC-Q100 stupně 1.
V průmyslových aplikacích se rozšiřuje měření zvuků a jejich vyhodnocení. Není to jen monitorování hluku, ale i postupně se rozvíjející monitorování kondice strojů nebo netěsností prostřednictvím zvuku. I s touto oblastí se můžete seznámit na MSV 2024.