Odborníci ze dvou předních společností v oboru elektroniky – Matt McWhinney a Kirk Ulery ze společnosti Molex a Shawn Luke z DigiKey – objasnili současný stav elektrifikace a klíčové předpoklady pro budoucnost automobilového průmyslu.
Automobilové infotainment systémy se rychle mění s pokrokem v digitalizaci a elektrifikaci. Velké displeje s vysokým rozlišením, vysokorychlostní datová komunikace a multifunkční rozhraní proměnily prostory kabiny v sofistikovaná informační centra. Budoucností automobilové konektivity se stávají nové technologie, jako jsou cloudové služby 5G, hlasoví asistenti AI, AR navigace a komunikace V2V.
SCH1633-D01 je 6DoF senzor, který je určen pro automobilové aplikace jako je autonomního řízení a pokročilé asistenční systémy ADAS, inerciální navigace, řízení stability vozidla nebo nastavování sklonu kamery a světlometů. K dispozici rozhraní SafeSPI 2.0 a vyhovuje AEC-Q100 stupně 1.
Zpracování v reálném čase, podpora průmyslových síťových protokolů, včetně TSN, postkvantová kryptografii a integrovaná AI jednotka eIQ Neutron Neural Processing Unit – to je stručná charakteristika nové řady aplikačních procesorů NXP
P8700 splňuje požadavky na vysoce intenzivní přenos dat s nízkou latencí a nejpokročilejšími automobilovými aplikacemi, jako jsou ADAS a autonomní vozidla (AV). Poskytuje také špičkovou akceleraci výpočtů, energetickou účinnost a škálovatelnost.
Platforma Onsemi Treo podporuje rozsah napětí 1-90 V a provozní teploty až 175 °C pro regulaci napětí, AFE s velmi nízkou spotřebou, LDO, ultrazvukové senzory, vícefázové řídicí jednotky nebo řadiče SPE.
Nová řada switchů S32J (80 Gb/s) sdílí společné jádro switche s procesorovými zařízeními NXP S32, aby maximalizovala opakované použití softwaru a zjednodušila konfiguraci a integraci sítě.
Svým jedinečným konceptem pokrývá SPS celé spektrum chytré a digitální automatizace – od jednoduchých senzorů po inteligentní řešení, od toho, co je...